L’Associació Catalana de la Premsa Gratuïta vol consolidar Barcelona com a capital de la premsa gratuïta
Les Jornades Internacionals de l’ACPG preveuen assolir la xifra de quatre-cents congressistes a través d’una oferta de ponències ambiciosa que s’estructuren en tres grans blocs temàtics: estratègia empresarial en temps de crisi; models d’èxit de la premsa gratuïta i cap a empreses multicanal.
Al llarg dels tres dies passaran per Barcelona una vintena d’especialistes, editors i professionals del sector de la premsa gratuïta provinents de Noruega, Dinamarca, Suècia, Holanda, Àustria, Argentina, Mèxic i Estats Units. Entre els ponents destaca la presència del publicista Lluís Bassat, dels editors Ben Rogmans (De Pers) o Bengt Engwall (Norrköpings Tidningar) i de professionals com el dissenyador Mauricio Gutiérrez i el periodista Gumersindo Lafuente.
Les Jornades també dediquen una especial atenció a la premsa gratuïta dels països nòrdics incloent entre els convidats a representants de les associacions de premsa de Suècia i Noruega, la Swedish Newspaper Publishers’ Association i la Norwegian Press Association, i comptant amb la presència de professionals i acadèmics com el danès Morten Nielsen o l’holandès Piet Bakker.
Les Terceres Jornades estan dirigides a professionals del sector de la premsa gratuïta, especialment a editors, periodistes, dissenyadors, publicistes i comercials de mitjans regionals i generals. La cita obre la porta també al món universitari traslladant el debat sobre el futur de la premsa gratuïta a estudiants de tot Europa.
The third edition of the World International Free Press Conference in Barcelona will take place in Auditori AXA in Barcelona (Spain) the 19, 20 and 21 of november 2008. The aim is to become an international point of reference and to this end, the sector’s very best specialists are invited to Barcelona.
The programme is an ambitious one with presentations and debates involving the three big issues: the move towards multi-channel companies; models of success in the field of the international free press and business strategies in times of crisis.
Furthermore, this edition will pay special attention to the university world and new technologies to debate perspectives for the future phenomenon of the press and free information as well as market opportunities on offer in the sector. This edition will therefore pay special attention to the internet debate and new formats as free press allies.
No hay comentarios:
Publicar un comentario